Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

Πρωινό Στο Κρεβάτι


«Γράφεις ποιήματα αλλά δεν είσαι ποιητής»
Θα το κάνω ποίημα αυτό κι ας μην είμαι ποιήτρια
Αναμφίβολα όμως το ποιητόμετρο γέρνει προς την μεριά σου
Ποίημα που έχει μέσα την λέξη ποίημα
είναι για τα μπάζα
δηλαδή για τα ποιήματα
Κι εμείς που σαν γενιά είμαστε για τα μπάζα
γράφουμε κάνα ποίημα που και που
να ανέβουμε κατηγορία
Κι εμείς που σαν γένια είμαστε σαν τις ξεχαρβαλωμένες κιθάρες του Καρυωτάκη
διαβάζουμε κάνα Καρυωτάκη που και που
γιατί η “ποίηση είναι το καταφύγιο που φθονούμε”
Πέφτει το
beat και ακούμε ήδη το χειροκρότημα
και τις κραυγούλες από άτακτες φοιτητριούλες
Δεν θα στείλουμε τον Φώτη για μπύρες
γιατί φοράει
hoodies και βρώμικες αρβύλες
Εντάξει, αυτές οι τελευταίες είναι δικές μου
Ο Κώστας είναι στην φάση που λέει
και με κοιτάν γιατί; για το λουκ στο μαλλί
και με κοιτάν γιατί; γιατί φοράω φαρδύ
και με κοιτάν γιατί; γιατί τρύπησα ταυτί
και με κοιτάν γιατί; γιατί είναι κομπλεξικοί
Αυτός κι αν είναι χου
Σε έναν κόσμο όπου το χου βγαίνει από το
hoodies
δεν θα ‘πρεπε να ντρέπεσαι να σηκώσεις όπλο
και να τον κάνεις φιλετάκια για τα
goodies
Θα σκότωνες αλλά δεν είσαι δολοφόνος            
Σκοτώνω τον μεγαλύτερο δολοφόνο
Τον χρόνο
ΣΚΟΤΩΝΩ ΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ
Ώρα για ύπνο
Λένε, σαν το πρωινό σεξ δεν έχει
ξυπνάω κι εγώ ο μαλάκας από τις 8
και τι να δω;
όντως δεν έχει

- Πρωινό στο κρεβάτι, μωρό μου
- Καλά με τα χέρια σου το σκότωσες;





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου